Een stap in de goede richting

THE NEXT MARKETING SCAN

Vul nu de THE NEXT MARKETING SCAN in. In 2 minuten heb jij scherp welke kansen er voor jou klaarstaan!
Hoe het werkt? Laat je verrassen, de scan doet het werk.

Start mijn gratis scan

Hoeveel jaar bestaat jouw bedrijf al?

+

Wat voor karakter heeft jouw bedrijf?

Wij zijn een specialist. Goed georganiseerd en weten precies wat waar we goed in zijn.
Wij zijn behoorlijk traditioneel. Onze waarden zijn erg belangrijk en we werken al jaren voor vaste opdrachtgevers.
Wij zijn hip en bewegelijk. We vernieuwen veel om nog harder te kunnen groeien.
Wij zijn sociaal actief. Bij ons past persoonlijke ontwikkeling en omkijken naar elkaar.

Heb jij al het “wauw-gevoel” of is jouw merk nog een beetje saai?

Ja zeker, ik heb helemaal het “wauw-gevoel!”
Het is al behoorlijk ok, maar het kan altijd beter.
Uhm.. het merk is eigenlijk nog niet zo sterk…

Hoe vaak post je op social media?

2 of meer keer per week
1 x per maand, als het lukt 1 x week
Dat doe ik eigenlijk niet

Maken jullie zelf social content?

Dit schudden wij uit onze mouw. Geen probleem voor ons!
We komen niet altijd op originele ideeën. En dan het creëren nog…
Wij komen hier weinig aan toe. En twijfelen eigenlijk ook aan de meerwaarde.
Wij besteden dit uit.

Is er de laatste drie maanden nieuw promotiemateriaal ingezet?

Ja, wij hebben ‘brand new material’!
Eerlijk gezegd komen we daar te weinig aan toe…
Nee, dat is ook niet zo belangrijk voor ons.

Welk cijfer geef je jouw merk nu?

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10

… En welk cijfer wil je met jouw merk behalen?

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10

Is de visie van jouw bedrijf duidelijk?

Ja, iedereen weet waar we voor staan
Voor mij wel, of collega’s en relaties dat ook weten betwijfel ik…
Geen idee eigenlijk. Wij werken vooral gewoon hard!

Wat is jouw droommerk?

Een merk met landelijke bekendheid
Het merk van mijn branchegenoot, die is ons in marketing (nog) een stap voor…
Een stabiel merk, waarbij alles klopt. Zodat elke uiting er goed uit ziet.
Geen idee eigenlijk. Ik ben al helemaal happy met ons merk!

Welke kansen zie jij om dit te bereiken?

We zijn al super goed bezig!
We gaan de komende jaren investeren in de bekendheid van ons merk.
Stap voor stap komen wij er wel. Een beetje hulp is fijn.
Ik weet eigenlijk niet waar we dan op moeten inzetten…
Nog één laatste stap...

Wie ben je eigenlijk?