SKOR

Durf en laat je zien

» Opdracht

SKOR is een scholenbestuur van twaalf basisscholen en kindcentra. SKOR vroeg ons een compleet nieuwe branding te ontwikkelen, inclusief alle merkuitingen. Met een blanco vel mogen we creëren. De richtlijn is out of the box, vooruitstrevend en gedurfd.

» Uitvoering

Samen met het team kijken we wat de organisatie wil uitstralen en wat de visie en missie zijn. Ook nemen we in de branding de kernwaarden van SKOR mee. In een sessie kiest SKOR de nieuwe look&feel. Nu de identiteit van het merk staat, volgt een uitrol van de uitingen. In een kleurrijke routekaart vertalen we de merkbeloften, koers en missie. Van webdesign, beleidsplan, kalenders tot wandbekleding en carwrap. Alles is één herkenbaar geheel. Ook de scholen worden verbonden en geïnspireerd.


» Resultaat

Inmiddels bouwen we meerjaren met veel plezier aan het merk SKOR. Het tonen van lef, gedrevenheid en de durf zorgt ervoor dat we goed aansluiten als partner. Een set van digitale en print merkuitingen versterken SKOR. Samen met het team blijven we door ontwikkelen.  

Branding, Merkactivatie, Training

Innovatief, heerlijke club mensen om mee te werken, doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen. O ja, en ook nog eens lekker dichtbij!

Liesbeth

Eigenaar, Annette Mode

meer cases

Wil jij dit ook?