Lighthouse

Een informatieve film in docu-stijl.

» Opdracht

Lighthouse is een wereldwijd bedrijf dat expert is in het maken van cleanroom monitoring systems. De producten van dit bedrijf worden gebruikt in ziekenhuizen om de lucht in bijvoorbeeld een operatiekamer zo schoon mogelijk te maken. Lighthouse wilde een informatieve video waarin er werd verteld over de nieuwe monitoring van ziekenhuizen en hoe deze gebruikt worden. En graag zonder dat het langdradig, te technisch of saai zou worden voor de kijker. Gezien wij van duidelijk en aantrekkelijk houden was dit de perfecte uitdaging voor ons!

» Uitvoering

We hebben samen met Lighthouse gezocht naar de balans tussen informatief en het meenemen van de kijker in het verhaal. Het onderwerp en daarmee wat Lighthouse doet is zeker niet simpel te noemen, dus was het de uitdaging om van een complex en technisch verhaal een film te maken die toegankelijk én relevant is. We kozen hierbij voor een docu-stijl, met een passende voice-over stem en moderne animaties

 

» Resultaat

We hebben een informatieve film gemaakt die veel complimenten heeft ontvangen van diverse stakeholders. Lighthouse koos voor ons omdat ze vertrouwen hadden in onze creatieve en verfrissende aanpak. Een prettige samenwerking met een mooi resultaat. Lighthouse is met deze video op een boeiende manier in de spotlight gezet. We kijken uit naar een volgende productie!

Video, Content

Wij hebben gekozen voor THE NEXT BRAND vanwege hun verfrissende en enthousiaste aanpak in combinatie met een goede begeleiding en prettige communicatie. De mix van hun verschillende disciplines maakt dit bedrijf tot een complete partner.
Trea Derks

Marketing & Sales manager, Lighthouse

meer cases

Wil jij dit ook?