iPS – Powerful People

Een wereldmerk in een nieuw jasje.

» Opdracht

iPS – Powerful People is een internationaal bedrijf dat personeel werft, contracteert en betaalt over de hele wereld en is actief in de markten Energie, Maritiem en Civiel. Het bedrijf bestaat 30 jaar en vond het tijd voor een nieuwe jas. Een global rebranding, zodat iPS als wereldspeler ook een wereldmerk wordt. Een perfecte uitdaging voor ons!

» Uitvoering

We hebben gekozen om de kern van iPS naar voren te laten komen en zo het merk te versterken: iPS is een betrokken partner wereldwijd. Powerful People. Daar mogen ze trots op zijn! We hebben de voorgaande stijl, die te zakelijk en onpersoonlijk was, overboord gegooid en een geheel nieuwe look gegeven aan hun jubileum magazine, als kickoff van de rebranding. Met prachtige portretten, interessante inhoud, een blik achter de schermen van diverse projecten en boeiende verhalen van klanten en kandidaten over de hele wereld. 

Na de positieve feedback hebben we deze stijl doorgevoerd in een nieuwe website en zijn we de promotiemiddelen aan het updaten. Zo is iPS klaar voor de toekomst.

 

» Resultaat

iPS kreeg na de lancering van het magazine vanuit diverse hoeken terug dat de identiteit van het bedrijf zo sterk en herkenbaar was weergegeven. Ook was, voor het eerst, een herdruk nodig omdat de magazines als warme broodjes werden verspreid. In sales- en accountgesprekken is het een krachtige tool geworden.

Net als iPS een partner is van haar klanten, zijn wij een partner geworden van iPS. We denken een stap verder en buiten de kaders. Zo zijn we, naast de maker van het jaarlijks magazine, de website en andere uitingen, ook sparringpartner als het gaat om de organisatie, marketing, communicatie, interne en externe branding. Een klant écht verder helpen en samen de successen vieren, dat doen we het liefst!

 

Branding, Strategie, Advies, Website, Magazine, Design

meer cases

Wil jij dit ook?