HIT

Samenwerken als merkwaarde

» Opdracht

HIT, een internationale food specialist. Een gedreven organisatie met hoge organische kwaliteitsnormen. Het is tijd het merk verder te versterken. De kernwaarden worden vertaald naar een set van sterke merkuitingen. Om dit te ontwikkelen vroegen ze ons om hulp.

» Uitvoering

We hebben samen gekeken naar wie HIT is en waar ze voor staan. Het biologische karakter, de mix van Sri Lanka en Holland en de hoogwaardige merkwaarden zijn ingezet om sterke uitingen te ontwikkelen. Een set pay-offs, fotografie en een matte look en feel versterken de organische en pure uitstraling.


» Resultaat

Door creativiteit te verbinden aan de authentieke waarden volgt een sterke merkidentiteit. Vanuit deze basis blijven we stappen zetten. Zo ontwikkelen we samen nieuwe product labels en creatieve merkuitingen.

Branding, Product Labels, Brochure, Copy

Innovatief, heerlijke club mensen om mee te werken, doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen. O ja, en ook nog eens lekker dichtbij!
Liesbeth

Eigenaar, Annette Mode

meer cases

Wil jij dit ook?