EAZZ

Rebranding met oog voor de klant.

» Opdracht

EAZZ is een bedrijf dat lockers, lockersloten en lockermanagement verzorgt. Met een klein hecht team werken ze aan mooie, grote projecten. EAZZ wilde graag een compleet nieuwe branding inclusief een gebruiksvriendelijke en aantrekkelijke website en eigen fotografie. Om dit te realiseren vroegen ze ons om hulp.

» Uitvoering

We hebben samen met EAZZ gekeken naar wat het bedrijf wil uitstralen en wat de kernwaarden zijn. Ook doken we in de ambities van het bedrijf. Waar willen ze naartoe? Maar eerst gingen we terug naar de basis. EAZZ spreek je uit als easy en staat voor gemak en makkelijk. ‘EAZZ does it’ werd de nieuwe pay-off. Lekker duidelijk. Dit was de start voor het samen ontwikkelen van een ijzersterke strategie met een net zo duidelijk aanbod voor de klant.  De nieuwe branding was geboren. Nu de identiteit van het merk stond, volgde een heldere en overzichtelijke website.  Met mooie fotografie, die we zelf hebben geproduceerd.

» Resultaat

Inmiddels zijn we al drie jaar met veel plezier actief om EAZZ te helpen met de groei van het bedrijf. We zijn een partner geworden. Door het tonen van lef, gedrevenheid en de durf om te investeren blijft EAZZ vooruitgang boeken. De resultaten en groei laten zich dan ook zien in de cijfers. Juist door het aanbrengen van focus en de strategie in fases te realiseren, blijven we iedere maand samen stappen zetten. Het merk EAZZ is sterk opgezet en we blijven ontwikkelen. De branding klopt, tot in ieder detail. Simpel en doeltreffend.

Branding, Website, Fotografie

THE NEXT BRAND heeft meer focus in onze strategie gebracht, EAZZ een rebrand gegeven en onze merkuitingen vormgegeven. Mede door deze investering is EAZZ 20% gegroeid in één jaar tijd.

Eric Allard

Directeur, Eazz

meer cases

Wil jij dit ook?