Vormgeving die past bij jouw merk

consistentie en herkenbaarheid

Het corporate design of ontwerp staat altijd in dienst van de boodschap (form follows function) en zorgt voor herkenbare beeldtaal en een look and feel die bij het merk past. De term huisstijl dekt de lading dan ook maar voor een deel. We spreken liever van het corporate design, omdat dit de identiteit van de organisatie maakt. Het is een samenspel van ontwerp, fotografie, tekst en inhoud. Ze vullen elkaar aan en versterken, zodat het consistentie en herkenbaarheid van het merk creëert.

Onze expert is een beelddenker en vertaler. De visie en wensen van de klant zijn met een half woord begrepen en overtroffen. Ze houdt niet van binnen de lijntjes kleuren en wil een stempel drukken op de beleving. Zo weet ze hoe je een idee sterk en consistent moet visualiseren.

“Nulla porttitor accumsan tincidunt. Donec sollicitudin molestie malesuada. Sed porttitor lectus nibh non nulla sit amet nisl tempus convallis quis ac lectus.”
Annemarie Mens
De Keukenboer
“Nulla porttitor accumsan tincidunt. Donec sollicitudin molestie malesuada. Sed porttitor lectus nibh non nulla sit amet nisl tempus convallis quis ac lectus.”
Annemarie Mens
De Keukenboer
“Nulla porttitor accumsan tincidunt. Donec sollicitudin molestie malesuada. Sed porttitor lectus nibh non nulla sit amet nisl tempus convallis quis ac lectus.”
Annemarie Mens
De Keukenboer