Prikkelende copywriting voor elk medium

Wat is van belang voor een goede tekst?

Een reclametekst is vaak een ongenodigde gast die zonder te kloppen om aandacht vraagt. De lezer moet daarom ook beloond worden voor het lezen van de tekst. Het moet de moeite waard zijn. Dit gebeurt wanneer de tekst bijzonder is, relevant en een gevoel van emotie met zich meebrengt. Deze emotie kan uiteenlopen van verdriet tot blijdschap, en zelfs irritatie. Dit is wat copywriting voor elkaar krijgt. 

Tekst is de taal van het bedrijf

In een aantrekkelijke en goede tekst staan zelden alleen de feiten (tenzij het om een handleiding gaat). De tekst zit vol kracht en overtuiging en nemen de lezer mee in een verhaal. Copywriting is de advocaat van het product, de tekst het pleidooi. Soms klinkt er humor in door, relativering of een knipoog.

Onze copywriters schrijven relevante teksten die vanuit het communicatieconcept worden geschreven. Ze verstaan de kunst van de taal van het bedrijf en spreken deze door middel van de juiste schrijfstijl.

“Nulla porttitor accumsan tincidunt. Donec sollicitudin molestie malesuada. Sed porttitor lectus nibh non nulla sit amet nisl tempus convallis quis ac lectus.”
Annemarie Mens
De Keukenboer
“Nulla porttitor accumsan tincidunt. Donec sollicitudin molestie malesuada. Sed porttitor lectus nibh non nulla sit amet nisl tempus convallis quis ac lectus.”
Annemarie Mens
De Keukenboer
“Nulla porttitor accumsan tincidunt. Donec sollicitudin molestie malesuada. Sed porttitor lectus nibh non nulla sit amet nisl tempus convallis quis ac lectus.”
Annemarie Mens
De Keukenboer