Pak je marketing weer op

18 mei, 2020

Ook nu wil je jouw bedrijf laten groeien. Goed zichtbaar zijn bij de doelgroep is een belangrijk onderdeel van jouw strategie. In dit artikel lees je hoe je dit aanpakt. 

Een lokaal administratiekantoor uit Maas en Waal gaat in 2020 zzp-ers actief informeren over de dienstverlening van het kantoor. Juist in deze tijd is het erg slim om de marketing te vernieuwen. Dit is jouw kans om positief op te vallen als bedrijf.

Met de ondernemer houden we een kick-off sessie. Met praktische onderwerpen gaan we aan de slag. Waar staat jouw bedrijf voor? Wat zijn jouw doelen? Wanneer ben je tevreden? Samen kijken we welke doelgroep je wil activeren. Wat wil jouw klant van je weten? En wat brengt die klant in beweging om voor jóu te kiezen? Na de sessie gaan we bij THE NEXT BRAND aan de slag met de strategie. In dit geval is dat; het bereiken van regionale, ambitieuze ondernemers.

De basis op orde

We verplaatsen ons in de doelgroep. De ondernemer denkt zelf aan nieuwe reclame uitingen. Wij komen tot de conclusie dat eerst de basis op orde moet zijn. Een potentiële klant gaat altijd de website bekijken als referentie. Voordat we actie uitingen gaan verspreiden willen we eerst de website vernieuwd hebben. Je wil voorkomen dat je jouw doelgroep iets krachtigs in handen geeft, wat vervolgens online niet terug te herkennen is. Het is belangrijk voor jouw doelgroep dat de profilering klopt. Bij elk merk – groot of klein – is elke uiting herkenbaar. Een sterk merk is één geheel.

Online strategie

Deze ondernemer heeft als ambitie gesteld in 2020 te groeien. Naast een nieuwe website maken we een reeks LinkedIn uitingen. Met klant referenties, fotografie, een nieuwe logo en een sneak preview naar de website zorgen we dat dit bedrijf het hele jaar door online zichtbaar is. De uitingen kan iedere medewerker eenvoudig delen via LinkedIn. We trekken nieuwe klanten aan en maken het team trots op wat ze doen.

Ook geven we de ondernemer een aantal voorbeeld blogs om zelf kennisartikelen te schrijven. Je laat zien dat je juist in deze tijd werkt aan het bedrijf. Samen zorgen we ervoor dat de klantwaardering en zichtbaarheid toenemen.

Lekker duidelijk

Voor deze ondernemer werken we met een van onze marketingpakketten. Voor een overzichtelijk, behapbaar bedrag per maand wordt alles wat we hebben afgestemd voor je gerealiseerd. Nieuwsgierig wat we voor jou kunnen doen en wat dit kost? Bekijk onze #blijfzichtbaar pakketten.

Voor dit bedrijf gaan we vanuit het mkb pakket in 2020 ontwikkelen:

  1. Huisstijl: Het is tijd voor een nieuw logo.
  2. Website: We realiseren een nieuwe website.
  3. Tekst: We schrijven teksten voor de website en social media.
  4. Fotografie: Onze fotograaf geeft het bedrijf een gezicht.
  5. Vormgeving: Uiteraard komt alles in één professionele huisstijl.
  6. LinkedIn: Een reeks LinkedIn berichten. Via het online marketing systeem zetten wij alles voor je klaar. Jij hoeft alleen nog maar te kijken of het zo helemaal naar je zin is.
  7. Evaluatie: Uiteraard evalueren we de samenwerking. Samen bepalen we welke uitingen we in 2021 nog meer gaan ontwikkelen.

 Is dit ook iets voor jouw bedrijf?
Bel ons dan even, vinden we leuk!

laat je zien

Laat je zien16 juni, 2020Allemaal willen we de aandacht van de doelgroep. Informatie wordt afgevuurd, om te lezen, kijken, luisteren, downloaden of beleven. Jij wil de aandacht van jouw doelgroep vasthouden en het enthousiasme verhogen. En als het even kan het gedrag...

Pak je marketing op

Pak je marketing weer op18 mei, 2020Ook nu wil je jouw bedrijf laten groeien. Goed zichtbaar zijn bij de doelgroep is een belangrijk onderdeel van jouw strategie. In dit artikel lees je hoe je dit aanpakt.  Een lokaal administratiekantoor uit Maas en Waal gaat in 2020...

Gewoon Is Niet Gek Genoeg

Gewoon is niet gek genoeg! 17 oktober, 2019 Ondernemen is risico nemen dat weten we allemaal. Een veilige weg is er niet. Je kiest namelijk voor de nieuwe route. In marketingcommunicatie zien we vaak dat bedrijven toch voor de veilige weg kiezen. De weg die op lange...

Raak met Smaak

De geheimen van superniche-marketing 13 aug, 2019 Ijsverkopers houden deze regenachtige weken tijd over voor marketing activiteiten. Met de tikkende regen op de ijssalon met je team brainstormen over een nieuwe, opvallende actie. Ben jij mkb-ondernemer en ook op zoek...

Succesvol brainstormen

Succesvol brainstormen 11 april, 2019 Waarschijnlijk heb je zelf al wel eens gebrainstormd. Kort samengevat is dit niet meer dan in een groep zitten en met elkaar op ideeën te komen. Succesvol brainstormen is een heel effectief middel om sterke concepten te creëren....

Hoe schrijf je een krachtige tekst?

Hoe schrijf je een krachtige tekst?18 januari, 2019Hoe schrijf je een goed lopende tekst? Hieronder geven we je vijf tips die je helpen bij een vlotte tekst schrijven. Waarom een sterke tekst belangrijk is Een vlotte, krachtige en korte tekst is belangrijk voor het...

Een nieuwe merknaam bedenken

Een nieuwe merknaam bedenken10 januari, 2019Een goede merknaam is van groot belang. Het is het eerste wat mensen van jouw merk horen. En dit moet meteen goed zitten. Soms komt er bij een uitgebreide re branding een nieuwe bedrijfsnaam voor. Een nieuw bedrijf heeft...

Blog Marketing geheimen

Beïnvloeding van mensen is geen geluk of magie, het is psychologie. 22 augustus, 2019 Er zijn bewezen manieren die je helpen succesvol te worden als marketeer of verkoper. Vandaag nemen we je mee in de principes van Robert Cialdini. Hij bekijkt de kunst van het...

Het ondernemerschap

Het ondernemerschap 10 december, 2018 Het ondernemerschap Bij THE NEXT BRAND zijn we allemaal ondernemers. Sommige zien het ondernemerschap als een nieuw bedrijf oprichten, mensen die nieuwe markten betreden met bestaande of nieuwe producten of het binnen gaan van...

Rebranding van jouw merk

Rebranding van jouw merk 03 december, 2018 Rebranding houdt eigenlijk in dat je je merk opnieuw positioneert in de markt. Een herpositionering kan klein worden aangepakt, maar ook groot. Er is altijd een aanleiding voor een rebranding. Verandering komt niet vanzelf,...