Onze Next Young Talent!

15 september, 2020

Sinds een week hebben we een sportfanaat in het team. Hij loopt elke dag binnen in z’n sportjack, nog net de voetbal niet onder de arm. Na het werk is dat het eerste wat hij gaat doen. Even lekker een balletje trappen… Wij hebben een topfit communicatietalent in huis. Meer weten over the next young talent? 

Wie ben ik en wat doe ik?

Ik ben dus Sebastiaan van der Werf, 20 jaar oud en zit in mijn laatste studiejaar marketing & communicatie op het ROC van Nijmegen. Ik deel het huis met mijn moeder en broertje in Druten, Hotel mama noem ik het soms. Maar veel thuis zitten doe ik niet. Ik hou er van om erop uit te gaan met vrienden, een terrasje pakken, potje voetbal kijken of lekker relaxed Netflixen. Helemaal top. Op zondag ben ik altijd te vinden op het voetbalveld en ren ik fanatiek over het gras, maar stiekem vind ik die 3e helft toch wel wat leuker…

Wat kunnen we echt niet vergeten bij jou?

Mij zou je wel kunnen omschrijven als een echte voetbalfreak, ik kan er dagen over doorpraten. Misschien hebben de dames van TNB dat nog niet gemerkt, maar goed, over voetbal praten laten we maar aan de mannen over 😉. Buiten het sporten om vind ik koken een vorm van ontspanning. Meestal maak ik iets met kip, áls er maar kip in zit. Daar mag je mij zeker voor wakker maken. Wanneer ik thuis ben gesetteld onder m’n deken met een theetje, ben ik een echte filmliefhebber. Voor series ben ik te ongeduldig en haak ik na drie afleveringen al af. Doe mij dus maar een lekkere actie. Als je het hebt over mijn guilty pleasure, dan zijn het onze twee katten thuis. Lekker met ze kroelen op de bank. Vanaf het moment dat ik ze voor het eerst zag was ik al verkocht. Ik verander echt in een softie wanneer ik met ze ben.

    Waarom The Next Brand?

    The Next Brand heb ik gekozen vanwege de diversiteit en verschillende werkzaamheden binnen het bedrijf. Het is heel gevarieerd en dat trok mij juist erg aan. Van content strategieën bedenken tot een website bouwen, alhoewel social media mij het meest aanspreekt. Bij The Next Brand kan ik ervaren hoe het is om in het werkveld op een leuke professionele manier aan het werk te gaan. Zo kan ik ontdekken waar mijn kwaliteiten liggen, maar ook wat ik bijvoorbeeld moet verbeteren. 

    Wanneer is deze stage een succes?

    Ik heb niet één specifiek doel, maar ik wil graag mijzelf ontwikkelen in wat mij interesseert in de marketingbranche. De beste manier om dat te doen is in het werkveld, en krijg ik ook de beste ervaringen mee. Zo kan ik me volledig focussen op het bedrijf en in combinatie met schoolopdrachten mijn diploma halen, met als resultaat een goed eindverslag neerzetten waar ik trots op kan zijn.

    Hoe was jouw eerste week?

    Hmm moeilijke vraag.. Klinkt misschien een beetje classic nu, maar om eindelijk weer aan de gang te gaan en een ritme te hebben, alleen dat is al fijn. Daarnaast werk ik met vier hele enthousiaste dames die het ook erg gezellig maken op kantoor. Ik kijk zeker uit naar een half jaar hier bij The Next Brand.

     

     

    Dit moet je absoluut doen!

    Dit moet je absoluut doen 28 september, 2020Werk en vakantie zijn dit jaar anders dan anders, maar hopelijk ben je weer fris aan de slag met alle plannen voor 2021. Er zijn een aantal basistrucjes in jouw uitingen die je absoluut moet gebruiken. Of je nu meer...

    Onze Next Young Talent

    Onze Next Young Talent! 15 september, 2020 Sinds een week hebben we een sportfanaat in het team. Hij loopt elke dag binnen in z’n sportjack, nog net de voetbal niet onder de arm. Na het werk is dat het eerste wat hij gaat doen. Even lekker een balletje trappen… Wij...

    Uit het oog

    Uit het oog, uit het hart 20 augustus, 2020 Is investeren in marketing nu slim De vraag is niet langer of we ons in een economische recessie bevinden, als gevolg van de wereldwijde uitbraak van het coronavirus, maar wel hoe diep de crisis zal snijden, en hoelang zal...

    laat je zien

    Laat je zien16 juni, 2020Allemaal willen we de aandacht van de doelgroep. Informatie wordt afgevuurd, om te lezen, kijken, luisteren, downloaden of beleven. Jij wil de aandacht van jouw doelgroep vasthouden en het enthousiasme verhogen. En als het even kan het gedrag...

    Pak je marketing op

    Pak je marketing weer op18 mei, 2020Ook nu wil je jouw bedrijf laten groeien. Goed zichtbaar zijn bij de doelgroep is een belangrijk onderdeel van jouw strategie. In dit artikel lees je hoe je dit aanpakt.  Een lokaal administratiekantoor uit Maas en Waal gaat in 2020...

    Gewoon Is Niet Gek Genoeg

    Gewoon is niet gek genoeg! 17 oktober, 2019 Ondernemen is risico nemen dat weten we allemaal. Een veilige weg is er niet. Je kiest namelijk voor de nieuwe route. In marketingcommunicatie zien we vaak dat bedrijven toch voor de veilige weg kiezen. De weg die op lange...

    Raak met Smaak

    De geheimen van superniche-marketing 13 aug, 2019 Ijsverkopers houden deze regenachtige weken tijd over voor marketing activiteiten. Met de tikkende regen op de ijssalon met je team brainstormen over een nieuwe, opvallende actie. Ben jij mkb-ondernemer en ook op zoek...

    Succesvol brainstormen

    Succesvol brainstormen 11 april, 2019 Waarschijnlijk heb je zelf al wel eens gebrainstormd. Kort samengevat is dit niet meer dan in een groep zitten en met elkaar op ideeën te komen. Succesvol brainstormen is een heel effectief middel om sterke concepten te creëren....

    Hoe schrijf je een krachtige tekst?

    Hoe schrijf je een krachtige tekst?18 januari, 2019Hoe schrijf je een goed lopende tekst? Hieronder geven we je vijf tips die je helpen bij een vlotte tekst schrijven. Waarom een sterke tekst belangrijk is Een vlotte, krachtige en korte tekst is belangrijk voor het...

    Een nieuwe merknaam bedenken

    Een nieuwe merknaam bedenken10 januari, 2019Een goede merknaam is van groot belang. Het is het eerste wat mensen van jouw merk horen. En dit moet meteen goed zitten. Soms komt er bij een uitgebreide re branding een nieuwe bedrijfsnaam voor. Een nieuw bedrijf heeft...