
Onze nieuwe huisstijl
26 november, 2018
We hebben voor ons eigen bedrijf nu ook een nieuwe huisstijl. Voor het ontwikkelen hiervan zijn we op dezelfde werkwijze te werk gegaan als die we inzetten voor klanten. Eerst hebben we de kernwaarden besproken en vervolgens hebben we gekeken naar wat er goed past bij ons als merk. We hebben goed gekeken naar de kleuren en of deze pasten bij wat wij als THE NEXT BRAND willen uitstralen. Vervolgens hebben we dit toegepast. Hieronder vertellen we je alles over onze kernwaarden en hoe we deze hebben toegepast in onze nieuwe huisstijl.
Kernwaarden
Bij de kernwaarden gaat het er om wat je als merk wilt uitstralen. Het is handig om drie vragen op een rijtje te zetten; Why, How, What. Met de antwoorden op deze drie vragen kom je uiteindelijk op de vraag; Wat willen we uitstralen? Hieronder zie je onze Why, How en What.
Why
We versterken je merk en organisatie vanuit de kern
How
- Een team van experts samengesteld voor jouw specifieke behoefte
- We zijn een partner die naast je staat
- We zijn oprecht & kritisch, zoals je van je partner mag verwachten
- We kijken naar het hele plaatje, naar wat de organisatie echt nodig heeft
What
- We bieden altijd een oplossing die past en verrast
- Van strategie tot en met creatie
- Merkontwikkeling; intern en extern
- Van training tot interne begeleiding
- Marketing/Communicatie; one-stop-shop/full service
Wat willen we uitstralen?
We zijn een modern bedrijf dat werkt met professionals. Samenwerken staat centraal. We leren van elkaar en met elkaar. En willen kennis delen. We zijn een allround speler die bedrijven verder op weg willen helpen. Het beeldmerk zal dit uitstralen.
- Logo/beeldmerk
- Lettertypes
- Beeldelementen
- Fotografie
- Website
Beeldmerk
Ons huidige beeldmerk is vernieuwd. Het lettertype is strakker en streep loos. Het beeldmerk moet eenvoud en daarmee klasse, expertise uitstralen. De stijl die we uitstralen is strakker, moderner en meer eigentijds. Sterker en door de eenvoud van het nieuwe beeldmerk creëren we ook vertrouwen.
De focus gaat naar:
- We zijn een sterk merk met;
Een stoere en robuuste uitstraling
Breed toepasbaar
Eenvoud met een achterliggende gedachte
Fotografie
We willen met onze nieuwe fotografie stijl de klant/lezer aan het denken zetten en verrassen. Net even anders kijken dan je in de eerste instantie zou doen. Bij de fotografiestijl die wij hebben aangenomen willen we de fun-factor en onze kracht van samenwerken laten zien. De THE NEXT BRAND partners zijn in een frisse en kleurrijke omgeving gefotografeerd. De foto heeft een scherpte/onscherpte effect om de focus goed te leggen op de persoon die wordt uitgelicht.
We zijn ontzettend blij met het resultaat en hebben hier dan ook een lange tijd naar toe gewerkt. Onze nieuwe huisstijl laat zien wat we als bedrijf willen uitstralen en laat zien wie wij als THE NEXT BRAND zijn. We hopen dat jij onze nieuwe huisstijl net zo mooi vindt als dat wij hem vinden!
